2021. szeptember 13., hétfő

SiópArt irodalmi pályázat 2021

Elmondom a novella történetét... Nem, azt, amiről szól, hanem ahogy született. :)

Egyszer volt, hol nem volt... volt egyszer egy novellapályázat. Tavaly már pályáztam rá, akkor is kiemelték a novellám, bár díjat nem kapott.

Amikor megláttam az idei kiírást, egyből kinyomtattam, nehogy elfelejtsem, és az íróasztalra készítettem.

Aztán persze hogy elfeledkeztem róla. XD

A leadási nap estéjén kaptam észhez, és... ennyi. A többi kitalálható. Nem vontam meg a vállam, hogy jó, majd jövőre adok be rá, hanem igenis írtam egy gyors novellát. Annyira gyorsat, hogy mindösszesen 3698 leütésből áll, még az egy A/4-es oldalt se tölti ki.

A novella (reményeim szerint) hamarosan elérhető lesz online, addig is elöljáróban elárulom, hogy a címe "Tengerpart a villamoson", és az egész írás mindösszesen 7 mondatból áll. Én nem, nem a gonoszokról szól... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése