2021. január 5., kedd

A lovag, a boszorkány és a sárkánybéka meséje (novella)

Az Apolló Tintafoltjai oldalon megjelent

A lovag, a boszorkány és a sárkánybéka meséje című novellám,

amelyet IDE kattintva el is olvashattok teljes egészében,

de ízelítőnek íme egy kis szösszenet belőle:

 

"Egyre csüggedtebben zötykölődtem a nyeregben. Bevallom emberesen, a hátsóm már annyira sajgott, mintha szögekkel kivert szék lenne alattam, mégsem állítottam meg a lovam. Féltem tőle, hogyha lemászok, akkor az életben nem kapaszkodom vissza.

Legalábbis a mai napon biztosan nem, márpedig nem szándékoztam ezen a kopár tájon tanyát verni. Egyrészt úgy tartják, az éjszakák errefelé hidegek, másrészt itt legföljebb homoki gyíkra vadászhatnék, márpedig az igencsak sovány vacsora lenne. Arról nem is beszélve, hogy a torkom már úgy porzott, mint az előttem kanyargózó út.

Le is hunytam gyorsan a szemem, mert látni sem bírtam."

 


 



2 megjegyzés:

  1. Hát ez remek volt! :D Nagyon tetszett, és a végén a csattanó is mosolyt csalt az arcomra. Köszönöm az írást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy elolvastad, a visszajelzést meg különösen! Örülök a mosolynak ;)

      Törlés