2020. február 18., kedd

Írástudó íróiskola oklevelek

Bár nem tegnap volt, hogy a Könyvmolyképző Kiadó írástechnikai kurzusait elvégeztem, azért most ezt itthagyom, mivel most hozta a postás az okleveleket. 😊




Ui.: Még mindig emlékszem, hogy izgultam az elején. Azt hittem, ahhoz is béna vagyok, hogy az alapozó kurzusra felvegyenek. Amikor felvettek, akkor meg azon izgultam, hogy jajj, mi lesz itt velem, amikor még azt se tudom, a központozás mi fán terem.
(Kicsit romboljuk a zsenimítoszt 😁 )

Na azóta eltelt pár év, és most úgy áll a helyzet, hogy mielőtt elkezdtem az írást tanulni, az Aranymosás pályázat előszűrésén is fennakadtam, most pedig... Na, azt még nem tudom, mi lesz az idei pályázat eredménye, de az olvasói visszajelzések alapján szerethetőek a szövegeim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése